Джорджо Армани и Джулия Робъртс реализираха заедно нов продукт, печалбите от който ще отидат във фонд за борба със СПИН в Африка. Става въпрос за специално издание на T-Shirt Emporio Armani (Product) Red, съобщи вестник „Стампа".
Това става в рамките на специалната икономическа инициатива, чието начало поставиха Bono и Bobby Shriver през 2006. Армани е един от партньорите на инициативата.
В подкрепа на Product (Red) италианският дизайнер на висша мода основа линия, включваща облекло, аксесоари, очила, часовници, парфюми и бижута. 40 на сто от печалбите от продажбите им отиват директно в Световния фонд за подкрепа на борбата със СПИН в Африка.
„Джулия ми помогна да създам ексклузивните продукти, които напомнят, че всички ние можем да направим нещо, за да подпомогнем борбата със СПИН в Африка", каза Армани.
Новата тениска на Армани и Джулия Робъртс има символично „дърво на живота", което присъства и на кожената гривна, чийто дизайн беше направен от кинозвездата през миналата година за Emporio Armani (Product) Red. Тя пожъна голям успех.
Върху листата на дървото са написани думите „Revolution-Evolution-Devolution", чиито инициали съответстват на името Red.
От вътрешната си страна тениската има надпис Giulia for Emporio Armani (Product) Red. Тениската се произвежда в Африка във вариант за мъже и за жени. Тя се реализира в сив, червен, бял и черен цвят.
prontosofia.com