Представяме на вашето внимание още една рекламна кампания на шведската модна марка Hennes & Mauritz (H&M). Новият проект носи името "Effets de Surprise" и е дело отново на култовия моден фотограф Тери Ричардсън, който се заема с последните фотосесии на известната марка.

За лице на празничната сесия, модните гиганти са избрали черната перла Шанел Иман, която оправдано е едно от най-търсените лица в модния бранш в последно време.

Тема на фотосесията са предстоящите празници, а изненадата, която ни предлагат от H&M са уникалните и атрактивни аксесоари, които по традиция остават най-желания подарък от всяка дама.

Както се вижда от снимките, за този сезон дизайнерите залагат на пищността, блясъка и простото мото - колкото повече, толкова повече. Аксесоарите са по-големи от всякога, по-блестящи от всякога, по-атрактивни от всякога, като гарантират по-незабравими празници от всякога.