До най-голямото и гледано спортно събитие в САЩ остават едва няколко дни и повечето хора не се интересуват от това кой ще спечели мача, а какви реклами ще бъдат показани.
Добре известен факт е, че много големи блокбъстъри използват възможността, за да пуснат кратък трейлър, който да бъде видян от милиони. Същото важи и за компании като Anheuser-Busch InBev, Avocados From Mexico и Pepsi, които не пропускат възможност да рекламират.
Тази година Супербоул 2020 ще бъде излъчвано по Fox и телевизията няма да взима никак евтино, за да бъдат излъчвани реклами и трейлъри. Според Business Insider, 30 секунди рекламно време ще струват 5,6 милиона долара.
Това са доста пари, но понеже в страната наближават и президентски избори ще бъде намесена и политика. Доналд Тръмп и Майкъл Блумбърг, които са сред основните кандидати, към момента са закупили цели 60 секунди за реклама.
Технологичните гиганти Facebook, Google, Microsoft и Amazon също ще се бръкнат дълбоко, за да рекламират. Сред трейлърите за очаквани филми тази година най-вероятно ще видим кратък за "Бързи и яростни 9".
Нов поглед към "Черната вдовица", както и към "Нито звук 2". Почти сигурно е, че няма видим нищо от продукциите на Warner Bros., защото студиото не е рекламирало по време на Супербоул от 15 години.