В началото на XXI век едно от най-атрактивните и доходоносни занимания сред младите е да бъдат инфлуенсъри в социалните мрежи. Не можем да отречем, че идеята да си известен и да получаваш пари от спонсори и реклами, без да се налага да седиш на бюро по цял ден, определено звучи атрактивно дори и за по-възрастните от нас.
YouTube пък е една от най-популярните платформи сред инфлуенсърите, тъй като предлага изключително добри възможности за печалба и се радва на над 1.9 милиарда месечни посетители.
Наскоро влогърката Шелби Чърч разкри пред Business Insider колко точно се печели от създаването на съдържание в YouTube, след като вече си понатрупал определена база абонати.
В момента каналът на Шелби има над 1.2 милиона абонати, които чинно навъртат по няколкостотин хиляди гледания на видеата й. Клиповете са предимно с лайфстайл насоченост, като в тях Шелби разглежда най-различни неща - от Tesla Model 3 до цветни пролетни блузки.
За милион гледания на дадено видео, YouTube възнаграждава Шелби с между 2000 и 5000 долара - в зависимост от това дали видеото е привлякло по-скъпи и оборотни реклами.
Към момента влогърката може да се похвали със 17 видеа с повече от милион гледания и над 91 милиона гледания на всичките й клипове, което представлява един доста приличен доход.
Шелби дори е направила и видео, в което детайлно обяснява колко й плаща YouTube за всеки милион гледания. Самото то е навъртяло 2.9 милиона гледания, равняващи се на печалба от 7000 долара от реклами.