Инфлуенсърите стават все по-популявни, затова и не сме особено изненадани, че тяхната индустрия се оценява на 250 милиарда долара, а Goldman Sachs прогнозира, че цифрата ще нарасне до близо 500 милиарда долара до 2027 г.

50-те отличени в списъка на Forbes за най-добри творци за 2024 г. печелят 720 милиона долара през последните 12 месеца - скок от 20 милиона долара спрямо 2023 г. Някои от тях добавят повече от 100 милиона последователи към общия си брой и сега могат да се похвалят с повече от 2.7 милиарда последователи в YouTube, TikTok и Instagram.

Творците сега използват социалното си влияние, за да се превърнат от артисти в предприемачи. MrBeast, Каби Лейм, сестрите Д'Амелио, братята Пол и Ема Чембърлейн управляват свои собствени марки, продавайки хамбургери, инструменти за готвене, обувки, енергийни напитки и кафе в цялата страна.

Снимка 689865

Източник: GettyImages

Други, включително Адисън Рей Истърлинг, Мат Райф и Амели Зилбър, прескачат от екраните на телефоните към основните медии. И в индустрия, която някога е била изградена върху селфита, някои изграждат стрийминг студия. Dhar Mann и Rhett & Link са водещи продуцентски компании, в които работят над 100 души, за да предоставят гладко, висококачествено съдържание.

За да класира най-добрите инфлуенсъри в света, Forbes обобщава данни за очакваните брутни печалби, броя на последователите, нивата на ангажираност и предприемаческите дейности на хиляди интернет личности с помощта на фирмата за маркетинг на творци Influential. Резултатът: 50-те звезди на социалните мрежи използват огромния си обхват и лоялни фенове, за да превърнат шума в социалните медии в милиарди долари. Ето кои заемат и първите пет места.

5. Близнаците Стоукс

  • Печалби: 20 млн. долара
  • Последователи: 113.7 милиона
  • Съдържание: шеги и предизвикателства

4.Чарли Д'Амелио

  • Печалби: 23.50 млн. долара
  • Последователи: 213.5 милиона
  • Съдържание - танци

3. Мат Райф

  • Печалби: 50 млн. долара
  • Последователи: 30.4 милиона
  • Съдържание: комедийно

2. Дхар Ман

  • Печалби: 45 млн. долара
  • Последователи: 120 млн.
  • Съдържание: тормоз, расизъм, неравенство

1. MrBeast

  • Печалби: 85 млн. долара
  • Последователи: 503 милиона
  • Съдържание: екстремни каскади

Джими Доналдсън може да се похвали с повече от 320 милиона абонати в основния си канал в YouTube и е привлякъл близо 9 милиарда гледания през последната година. Огромната популярност на Доналдсън стартира успешни потребителски продуктови линии, вариращи от дрехи до неговите бонбони Feastable.