Социалните мрежи доста успешно се превърнаха не само в място, където можем да си губим времето, но и в място, където да изкарваме много пари. Е, да, не можем всички да станем инфлуенсъри и да ни заливат с подаръци, а и не е това идеята.

TikTok и как приложението се превърна в световен лидер

Кое е най-популярното мобилно приложение в света

Едва ли скоро ще има нов водач

За да се откроиш от всички милиони потребители на социалните мрежи, трябва да правиш нещо, за което другите не са се сетили. И така ще постигнеш това, което те не са успели. Дори и без думи. Дори и да си в безизходица и никак да не ти е до шеги.

Със сигурност сме попадали на онези видеа с безумни съвети или пък на други, в които човек е готов на направи най-голямата глупост, само и само да събере гледания и харесвания.

И седим и се чудим на кого му идват на ум подобни неща. Но ако ние по-скоро ще подминем безмълвно и ще продължим да скролваме, то едно момче стана вторият най-популярен човек в TikTok след Чарли Д'Амелио, осмивайки другите.

Каби Лейм е 21-годишен сенегалец, който живее в Италия. По време на първата вълна от COVID-19 губи работата си във фабрика и, както повечето от нас, се чуди как да уплътнява времето, което прекарва вкъщи.

Тогава му хрумва идеята да записва кратки видеа за най-нашумялата социална мрежа, в които да показва наистина лесни решения на проблемите, които останалите инфлуенсъри уж се опитват да решат със своите хакове.

@khaby.lame

Wow I'm so impressed how you drain the pasta!! Don’t you? Sono cosi impressionato da come scoli la pasta” tu no?##learnfromkhaby ##learnwithtiktok

suono originale - Khabane lame

Характерното за Каби е, че той не произнася нито дума във видеата си, но с мимики и жестове казва повече от достатъчно. А лицето му вече е толкова разпознаваемо, че виждаме и все повече мемета с него. И няма как да е другояче - все пак има над 104 милиона последователи в TikTok, а видеата му имат над милиард и половина гледания.

И всичко това Каби постига за около година и половина. А с увеличаването на броя на последователите му в социалната мрежа логично идват и приходите.

Според Influencer Marketing Hub, Лейм вече има около два милиона долара, а за една публикация, в която рекламира продукт или услуга, може да получава между 50 и 84 хиляди долара, предава LAD Bible.

Камила Кабейо, TikTok и как звездата отговори на негативните коментари относно тялото й

Какво мисли Камила Кабейо за тялото си

И защо бе принудена да го защитава

Освен в TikTok, Каби качва забавните си видеа и в Instagram, където има 36 милиона последователи и също може успешно да монетизира публикациите си. А отскоро има и YоuTube канал, в който все още няма съдържание, но сме сигурни, че и той ще му донесе успех... и приходи.