През февруари adidas пуснаха реклама с изображение, на което се виждат голи женски гърди с различни форми и размери. То се появи на плакати и в Twitter профила на компанията. Но според регулаторните органи във Великобритания, където и да е показвана, рекламата просто не е подходяща.
От adidas твърдят, че с нея са искали да покажат колко разнообразни са женските гърди и колко важен е всъщност точният размер на спортния сутиен.
В рекламния си пост от февруари в Twitter те пишат: "Вярваме, че женските гърди във всички форми и размери заслужават опора и комфорт. Затова и разнообразието ни на спортни сутиени е от 43 дизайна - за да има подходящ за всички."
Към това описание adidas прикачат и изображението, на което се виждат 25 снимки на голи гърди.
Но явно идеята в рекламата изобщо не е харесала на повечето хора във Великобритания. Постъпили са немалко оплаквания, че показването на голотата сексуализира жените и ги принизява до това да бъдат представяни с частите на тялото си.
Има и притеснения, че рекламата се появява на места, на които може да бъде видяна и от деца. Била е докладвана от потребители и в Twitter, но според компанията нарушение от страна на adidas няма.
Заключението на регулаторните органи във Великобритания пък е, че начинът, по който са представени жените в рекламата, не ги принизява или сексуализира. Въпреки това обаче я забраниха.
Причината: изображение с голи женски гърди не е подходящо да се появява, особено в социални мрежи, каквато е Twitter, защото може да бъде видяно от деца, пише BBC.
насо
на 13.05.2022 в 12:12:19 #1Интересно, а английската Naked atrаcttion не го забраняват?