През годините сме виждали какви ли не реклами на спортни стоки, които се опитват да ни убедят, че трябва да си купим въпросната стока. На секундата се сещаме за такива със звезди от футбола или баскетбола, но присъствието на известни спортисти въобще не е задължително условие.
Точно такъв е случаят с една от последните реклами на adidas. От People разбираме, че спортният гигант е решил да рекламира новите си спортни сутиени и горнища по доста интересен и нестандартен начин.
В пост в Twitter от adidas казват, че според тях всички форми и размери на женските гърди заслужават подкрепа и комфорт. И точно затова новите им спортни сутиени разполагат с цели 43 разновидности - за да има за всекиго по нещо.
Източник: iStock
Но не тези вдъхновяващи слова са странното в случая, а фактът, че към поста има и прикачена снимка, на която се виждат 25 снимки на голи гърди (постът може да бъде видян тук). И точно както се казва в описанието над снимката, те са с различни форми и размери.
И докато някои хора намират тази реклама за идейна и вдъхновяваща, други не са напълно съгласни с нея. Според някои потребители на Twitter, adidas използват голите женски гърди само за да предизвикат шум около продуктите си.
Други пък критикуват компанията, че в рекламата е трябвало да покажат и стоката, която продават. Напълно в същия дух, трети пък питат дали да очакваме подобна реклама и за шорти за джогинг...
От adidas казват пред People, че целта на тези 25 изображения е да покаже колко всъщност различни са женските гърди. Та нима някой не знае...