Макар да си тръгнаха от Великобритания с аргумента, че личният им живот се гледа под микроскоп и нямат свободата да отглеждат спокойно децата си, принц Хари и Меган Маркъл редовно успяват да привлекат вниманието към себе си.
Скоро след установяването си в САЩ, те дадоха интервю за Опра, последва филмът им за Netflix, както и автобиографията на принц Хари. Семейство Съсекс не спряха да дразнят британското кралско семейство и с международните си изяви.
Двамата бяха на посещение в Нигерия през пролетта, където бяха посрещнати като... кралски особи. Съвсем скоро пък ще се отправят към Колумбия. Покрай всичко това през март 2024 г. Меган стартира собствения си лайфстайл бранд American Riviera Orchard.
Какво обаче се случва с него? След като разпрати бурканчета от "лимитирано" сладко от ягоди на известни лица в САЩ (Крис Дженър, Минди Калинд, Криси Тейгън) и видяхме тийзър на нова продукция за Netflix, която е своеобразно допълнение към American Riviera Orchard, нещата около бранда заглъхнаха.
Компанията трябваше вече да е стартирала, но очевидно не е. Каква е причината за това? Неуредици с американското патентно ведомство, твърдят Mail Online. Службата била открила "нередности", които трябва да бъдат коригирани преди компанията да заработи.
Именно това е причината стартът на American Riviera Orchard вероятно да се случи чак през 2025 г. Eто само някои от продуктите, които са част от асортимента на компанията: кремове и лосиони за тяло, масла за баня, ароматни масла, хранителни масла, ароматни пръчици, тамян, бъркалки за мед, хранилки за птици, градински ножици, инструменти за плевене, постелки за йога и канцеларски материали. Също шампоаните за домашни любимци, картички, нож на писма, подаръчни торбички.
Източник: GettyImages
Фактът, че Netflix се грижи организационно за American Riviera Orchard като управление и дистрибуция би трябвало отчасти да улеснява Меган Маркъл, пишат Tatler. При всички положения обаче подобно забавяне не прави добро впечатление на потенциалните му клиенти.