"Strong Girl" ("силно момиче" от английски) не е точно определението, с което свързваме Селена Гомес, особено през последните няколко месеца. Певица избра да се оттегли от социалните медии и не скри, че е в депресия. Въпреки това Puma я избраха за рекламно лице на колекция със същото име.
Източник: Puma
SG x Puma е предназначена за дамите, които търсят силата в себе си, а Селена е решила да я покаже с помощта на най-добрите си приятелки. Тя се снима с тях във всички рекламни материали на новата колекция.
Източник: Puma
"Важно е момичетата да осъзнаят силата, която притежават - тази на тяхната същност и душа. В днешно време я жертваме толкова лесно в името на социалните медии, училището или връзките си", споделя Селена.
Източник: Puma
26-годишната певица добавя, че всяка от приятелките й има различен тип тяло, а това показва, че всяко момиче е красиво, независимо от фигурата си.
SG x Puma е в продажба от 12 декември.