Късно в четвъртък се проведе официалното представяне на шампанско реколта 1999 г. Dom Perignon с артистичен бурлеск спектакъл в клуб Mascara.

Изключително изискано, изключително наелектризиращо. Атмосферата бе като извадена от филма "Широко затворени очи".

Спомняте ли си онази сцена, когато обърканият Том Круз влезе в едно имение и пред него се разкриха множество сцени на похот и сладострастие... и наоколо всеки бе погълнат от собственото си плътско удовлетворение?

Именно.

Същата еротична мистичност я имаше и там, просто липсваха голите любовници.

Обстановката вътре бе решена в червено и черно, а светлината - приглушена. Скоро всеки се сдоби с чаша шампанско, ягоди и черен хайвер и успя да се наслади на страхотното бурлеск представление.

Събитието не мина и без счупени чаши. Излишеството, на което станаха свидетели Руши Видинлиев, Ирина Флорин, Таня Илиева, Денди, Александра Раева и други, определено е на мода.

„Тук сме заради мечтата на един човек да създаде най-доброто вино на всички времена. Тази мечта се сбъдна!", сподели с гостите г-н Еял Бомпюи, регионален мениджър на гиганта Moet Hennessy, който пристигна същата вечер в София специално за събитието.

Концепцията на партито е в унисон с артистичната рекламна кампания на Dom Perignon, заснета от Карл Лагерфелд с участието на датския топмодел Хелена Кристенсен.

„Идеята на тази кампания е да проследи метаморфозите на жената от 18 до 21 век, която запазва своята идентичност и я превръща в носител на желанието си да съблазнява!", обяснява Карл Лагерфелд.

„Жената е като шампанското Dom Perignon, запазило духа на 18 век, но провокиращо с артистичност и съблазън, така типична за времената на модерния лукс!", разкрива маестрото.