Меган Маркъл отново успя да накара всички да говорят за нея - заради ролята й на гост-редактор на септемврийския брой на британския Vogue. В него тя акцентира върху това колко е важно една жена да изглежда стилно, за да се чувства уверена в себе си. Особено на работното място.
Именно с това мислене на херцогинята е свързано и поредното й начинание. Меган е подготвила специална капсулна колекция в колаборация с бранда Marks & Spencer. Дрехите ще се продават с благотворителна цел, в подкрепа на фондацията Smart Works, на която Маркъл е патрон.
Основната цел на тази организация е да помага на жени, останали без работа, да се върнат отново на пазара на труда. Част от тази подкрепа е и осигуряването на подходящо облекло за интервюта на дамите, които не могат да си позволят да си купят.
Duchess Meghan has revealed she has partnered with @marksandspencer, @jlandpartners, @Jigsaw and friend @mishanonoo to launch a capsule collection of workwear to benefit @SmartWorksHQ, the nationwide charity that helps unemployed and vulnerable women back into the workplace. pic.twitter.com/RUgpLTHKPf
— Omid Scobie (@scobie) July 30, 2019
Дамската колекция, която Меган е разработила с M&S и своята близка приятелка и дизайнер Миша Нону, включва именно модели за работещата жена, за офиса. Те ще се продават на принципа - една закупена дреха, една дарена за фондацията, пише Harper's Bazaar.
Очаква се моделите, които Маркъл лично е одобрила, да се появят на пазара до края на годината. И сме сигурни, че продажбите ще са значителни заради "ефекта Меган".
Нестандартният подход на херцогинята обаче отново й навлече критики за това, че е далеч от имиджа на истинска кралска особа, а си остава просто една светска персона.