Тази седмица се очертава доста ангажирана за принц Хари и Меган Маркъл. Днес, 14 февруари, се очаква те да пристигнат в Канада по повод подготовката на Invictus Games. Преди ден пък на бял свят се появи съвсем новия сайт на двойката sussex.com.
Именно на него се появява новината за договора, който Меган е сключил с Lemonada Media - компания за продуциране и разпространяване на подкасти. Сделката включва дистрибутиране на Archetypes - подкастът на Маркъл, който тя създаде със Spotify, както и създаването на чисто нов.
За новия подкаст не се знае друго, освен че негов водещ отново ще е херцогинята на Съсекс. Archetypes обаче определено ще преживее ренесанс, след като беше свален над 10 милиона пъти след излизането си в Spotify и се превърна в най-обичан подкаст в 47 страни по света за август 2022 г.
В официалната информация на новия сайт се припомня, че в Archetypes са гостували Марая Кери, Минди Калинг, Иса Рей, Джамийла Джамил, Парис Хилтън, Серина Уилямс, Кандис Бушнел и много други.
анкета
Смятате ли, че крал Чарлз трябва да се оттегли?
Не, прекалено скоро беше коронацията 10.2%
Да, ако състоянието му се влоши 47.7%
Нали има кой да го замества, докато се лекува 11.2%
Да закриват цялата монархия 30.9%
Lemonada Media е основана преди пет години от Джесика Кордова Крамър, а най-популярната й продукция е Wiser Than Me на Джулия Драйфъс. "Да можеш да подкрепиш компания, основана от жена, с подкаст с провокиращи мисли и и забавни моменти е фантастичен начин за започване на 2024 г.", цитират Меган Маркъл в Deadline.