М-тел закри официално рекламната си кампания за насърчаване пускането на sms-и "88 коли за 88 дни".

Колите са 101, защото всяка неделя се даваше по още един автомобил като допълнителна награда.

Фолксвагените бяха докарани с автовози и подредени на пл. "Народно събрание", който бе предварително опразнен.

Като водещи на церемонията се изявиха Васил Василев-Зуека и Малин Кръстев.

Лично главният маркетингов директор на М-тел Андреас Майерхофер връчи ключовете на 20 от печелившите в играта на М-тел, за която са пуснати 12 млн. и 600 хиляди sms-а.

Зуека и Кръстев забавляваха присъстващите с шофьорски лафове и раздаваха gsm-апарати на най-бързо отговорилите на въпроси, свързани с рекламната кампания.

На шоуто свири и група Акага, съобщи vip-bg.com.