За тези, които не знаят, не Илон Мъск създава Tesla, а Мартин Еберхард и Марк Тарпеннинг. Милиардерът се превръща в основен инвеститор, започва все повече да дава акъл и да се меси в дейността на компанията, защото има велики планове за нея, и в последствие си печели поста изпълнителен директор.

Илон Мъск, разпродаването на имотите му и скромната къща, в която милиардерът заживя

Фургонът, в който заживя Мъск

Целта оправдава средствата

Ако в началото мнозина са смятали, че той не е подходящ за тази ръководна позиция и е просто един самохвалко, то в последните години Мъск доказа, че наистина знае как се правят пари и се реализират иновации. Но, оказва се, да командори май не му е любимото занимание.

Предприемачът винаги е работел наравно със своите служители и много повече време прекарва край поточните линии, отколкото на бюрото си. При него със сигурност око трябва да види и ръка трябва да пипне.

Снимка 505823

Източник: GettyImages

А при последната си поява в съдебна зала преди дни Мъск откровено признава, че "мрази" да бъде шеф на Tesla. "Предпочитам да отделям времето си за проектиране и инженеринг", категоричен е той.

Точно в свой стил милиардерът се шегува, че много сериозно се е опитвал да не бъде СЕО на компанията за електромобили, но е осъзнал, че без него тя просто ще "умре". Затова и поема тази тежест на гърба си, колкото и да не му е приятно, цитират го от Evening Standart.

Един от най-големите минуси да си шеф със сигурност са именно делата, които завеждат срещу теб. В момента Мъск е в съдебна битка с обвинение, че е оказвал натиск върху членовете на борда на директорите не Tesla за закупуване на соларни панели от компанията Solar City, основана от братовчедите му.

Илон Мъск, Tesla, Tesla Model S Plaid и представянето на най-бързия сериен автомобил

Това е последната заявка за най-бърз сериен автомобил

Отново приятни изненади

Мъск има равен дял акции и в двете и е категоричен, че желанието му не е било диктувано от искана печалба, а сделката е част от "генерален план" за създаване на достъпни превозни средства със зелени захранвания. Ако обаче бъде признат за виновен, предприемачът ще трябва да плати 2.6 милиарда долара на инвеститорите в Tesla.