Всички помним как по време на кинофестивала в Кан през 2016 г. Джулия Робъртс премина боса по червения килим, за да докаже, че с огърлицата със смарагд на Chopard не са ѝ нужни обувки, за да стъпва по него.
Тогава тя за пръв път свърза името си с швейцарския луксозен бранд за бижута и часовници. Затова може би не е чак толкова голяма изненада, че именно Джулия Робъртс е новият посланик на луксозната швейцарска бижутерийна и часовникарска марка.
Актрисата ще участва в кампанията Happy Sport, в рамките на която ще бъдат лансирани два нови часовника на фирмата.
Каролайн Шойфеле, съпредседател и арт директор на Chopard, заяви, че Джулия е избрана незабавно за посланик на луксозната марка заради нейния стил - "класически модерен, класически шик".
"Всъщност имаше 1000 имена. Но аз казах, че за мен има само едно, което ми идва на ум: Джулия Робърт", каза тя пред WWD, цитирана от Yahoo!Style.
"Някои актьори могат да бъдат само лоши или сладки. Но подобно на фасетите на диамант, Джулия може да се преобразява", обяснява тя. Точно като часовника Happy Sport, който е на 28 години и все още е модерен, вечен като Джулия Робъртс.