Били Айлиш е едва на 17 години, но вече има милиони фенове в по света. Разбира се, в основата на успеха е талантът ѝ, но заслуга имат и различните й - като звучене и стил - песни.
Какво иска да ни каже Apple с коледната си реклама
Новата коледна реклама на компанията дава отговор
Немското издание на NYLON Magazine реши да се възползва от популярността на Айлиш и да я сложи на една от двете си корици на септемврийския брой. Корицата обаче е доста по-различна от тези, които обикновено сме свикнали да виждаме по списанията.
Причината е, че на нея Айлиш е... гол киборг. Концепцията на NYLON Magazine е да представи известни представители на поколението Z (родени след 1995 г. до първите години на 21 век) по по-различен начин.
.@BillieEilish calls out NYLON Magazine for making a photoshopped image of her their official cover without permission from her:
— Pop Crave (@PopCrave) 29 август 2019 г.
“You’re gonna make a picture of me shirtless?! thats not real?? at 17? and make it the cover???? I did not consent in any way” pic.twitter.com/PHhDygYQQm
Оказва се, че идеята не е била съгласувана с изпълнителка и тя реагира доста остро. В социалните мрежи Айлиш написа, че не им прави чест да слагат изображението на полуголо 17-годишно момиче на корицата си.
Другото, което е подразнило Били Айлиш, е, че никой от NYLON не я е потърсил, за да поиска разрешението ѝ. Това, че е представена без никаква коса, също е неприемливо, според изпълнителката.
От списанието побързаха да премахнат снимката от социалните си мрежи и се извиниха. От написаното от тях в Instagram става ясно, че корицата с Били Айлиш няма да види бял свят. Извиняват се и за това, че са я обидили, но посочват, че не са имали такова намерение.
Американското издание на NYLON пък се разграничи от решенията, взети от колегите им в Германия, пише The Guardian.