На невиждан досега във Франция носител Citroën и групата Les Echosmédias представят „Видеоклип в списание", в тираж от 10 000 броя на списание Enjeux Les Echos от 2 април. Истинска технологична иновация, този рекламен формат съчетава видеото с хартията.

Посредством LCD екран, вграден в списанието, може да гледате 5 филма, от които два са от последната рекламна кампания на Citroеn DS3. Пръв в използването на този тип носител във Франция, Citroën илюстрира отново своя девиз „Créative Technologie".

Форматът „Видеоклип в списание" е показан за пръв път през 2009 г. в САЩ. На 2,4-инчов LCD екран с дебелина 3 мм, вграден в списанието, могат да се гледат 5 видеоклипа. Така читателите ще могат да гледат многократно рекламните спотове, създадени за международната кампания на Citroën DS3, представящи на сцената Мерилин Монро и Джон Ленън.

Представен е също така и филм с историята на марката. Читателите могат по избор да ги гледат отново и отново, безкрайно дълго време, тъй като системата може да бъде презареждана посредством USB кабел.

Истинска технологична смелост, този нов формат ще позволи да се заредят и други филми. Той предлага възможността за видео с продължителност 45 минути.

В съответствие с девиза на марката „Créative Technologie", Citroën е първият във Франция, който използва формата „Видеоклип в списание", категорично модерен и иновативен формат, технология, която се вписва отлично в стратегията на Citroën да има винаги преднина и да бъде отличаващ се.

Speed-Press