През 30-годишната си история кубичният G-Class е бил подлаган на какви ли не интервенции. Brabus обаче загърбва здравия разум и екологията, пускайки G V12 S Biturbo.

Двигателят на всъдехода е базиран на агрегата от S600, като модификациите са увеличаване на работния обем от 5,5 на 6,3 литра, специални разпределителни валове и по-големи турбокомпресори. Междинните охладители също са оптимизирани, а изпускателната уредба е напълно нова, изработена от неръждаема стомана.

След преработката мощността на V12 агрегата е, меко казано, увеличена - със 183 „коня". Машината генерира 700 к.с. Графиката на въртящия момент е още по-плашеща, пикът на битурбо мотора достига до 1320 Нм. За да може трансмисията да се справи с преноса на мощността обаче той е ограничен на „само" 1100 Нм. С тази енергоцентрала под предния капак високопроходимият автомобил достига 100 км/ч от състояние на покой за 4,3 сек.

За сравнение CLK 63 AMG Black Series на Mercedes e с една десета по-бавен в същата дисциплина. Максималната скорост е ограничена на 240 км/ч. Размерът на гумите и колелата подлежи на индивидуален избор. Диаметърът варира от 20 до 22 инча, а марката на „валяците" е Pirelli или Yokohama.

Външно G V12 S Biturbo може да бъде разпознат по няколко белега. Предният капак е с перфорации, под основните фарове има LED ивици, а тритрилъчата звезда е свалена от решетката. Колкото до интериора, почти всичко е плод на индивидуален избор.

Праговете са илюминирани, материалът е неръждаема стомана, кожата е специална дишаща Brabus Mastik, воланът е спортен. Предлагат се DVD, ТV тунер, слушалки с инфрачервена връзка, игрална конзола и т.н.

Speed-Press