След избора на българската песен в "Евровизия 2012", реакциите в чуждите медии бяха бързи, особено в някои от държавите, които ще се представят заедно с България на полуфинала на 24 май в Баку, а единствено тези страни ще могат да гласуват за българската песен, според регламента на "Евровизия".

Засилена е кампанията за популяризирането на песента ни - „Love Unlimited" в Турция, където са я чули над 6 милиона жители. Репортажи за избора на Софи Маринова бяха излъчени по едни от най-гледаните турски телевизии - Show TV, ATV, NTV, CNN Turk и националните TRT 1 и TRT News, които излъчиха новината в централните си емисии.

Новината за избора на Софи беше отразена и в Испания, Литва, Гърция, Азербайджан и други страни.

На 3 март националната телевизия на Испания излъчи видео послание на Софи Маринова на български език, което завършва с „Обичам те" на испански. Реакциите в интернет са повече от впечатлителни, видеото от участието на финала е гледано над 100 000 пъти.

signal.bg