Над 1500 служители в сервизите на Volvo вече са оборудвани с нов Apple Watch и iPhone за сметка на компанията, съобщава ComputerWorld. 

Huawei, Volkswagen и могат ли двете компании да произвеждат електромобили

Какво иска да си купи Volkswagen от Huawei

Сделка за милиарди

Шведският автомобилен производител загърбва хартията и компютрите, и вместо тях в сервизите му вече ще се ползват джаджи на Apple. 

Причината е проста и се крие в същността на продуктите на Apple - те са семпли, лесни за употреба и доста издръжливи. 

Снимка 564896

Източник: iStock

Идеята е, че Apple Watch и iPhone ще помагат на служителите при обслужването на клиенти, улеснявайки процеса по отстраняване на повреди и поддръжка на автомобилите им. 

Работниците например ще получават известия за новопристигнали клиенти, както и детайлна справка за тях и автомобила им, ще имат бърз достъп до спецификациите на автомобила, и ще могат по-ефективно да планират бъдещото сервизно обслужване. 

Въпреки че тези предимства звучат малко банално, от Volvo разкриват, че семплият софтуер е далеч по-предпочитан от техниците и спестява доста време за тяхното обучение, което до момента е покривало 15 различни компютърни системи. 

Снимка 564895

Източник: Volvo

Сега всички те боравят само с едно приложение, а резултатите вече са налице. 

Dacia Spring и статистиките за продажби на електрическия модел

Електрическият Spring се оказа хит за Dacia

Преход към електромобилите

От компанията споделят, че нововъведението им води до по-доволни клиенти в 80% от случаите, 30% повече следсервизна комуникация с клиентите и 40% по-нисък разход на хартия.