Световно известната марка за бельо избра именно Дита за корицата на новото си празнично издание на каталога. Колаборацията звучи повече от логично.

"Дита е жена, която знае какво харесва и какво иска от бельото и не се страхува да го покаже," заявява креативният дизайнер на Frederick's of Hollywood Уилиям Форд. "Именно заради това тя е перфектният говорител, който ще помогне на жените да прегърнат идеята за бельото като модна основа на своя гардероб, особено по празниците."

Естествено, това му е работата на човека, той трябва да говори като механизиран капиталистчески робот, който да внушава, колко ни е нужна клечката за разделяне на косми. Може и да не ни е нужна, но си харесваме Дита. А и тя реши да сподели няколко свои мисли, въртящи се около темата за бельото:

"Обичам да подарявам бельо за празниците, защото мога самата себе си да опаковам като подарък и след това, съответно, да се разопаковам," споделя Тийз. "Бельото е много повече от най - необходимата основа, която трябва да те поддържа през целия работен ден," твърди Ани Чанг, дизайнер за Frederick's of Hollywood. "То трябва да е забавно, секси, модерно и да приляга на тялото и характера ти. То трябва да дава самочувствие."