Финалът на Шампионска лига винаги привлича вниманието на милиони зрители по света. Ето защо е напълно логично по време на подобно събитие рекламодателите да дават мило и драго, за да намерят начин за реклама.

Виталий Здоровецкий, Кинси Волански, Шампионска лига и защо полугола жена нахлу на терена

Коя беше полуголата жена на финала на Шампионска лига

Безплатната реклама върши работа

Кинси Волански не е рекламодател, но влизането ѝ на терена се оказа перфектен маркетингов ход. Припомняме, че в началото на двубоя между Ливърпул и Тотнъм моделът нахлу на терена, облечен по доста изрязани бански.

Оскъдното количество плат по тялото ѝ успя да привлече вниманието както на феновете, така и на футболистите на терена. Вниманието обаче беше привлечено и от надписа на банските ѝ - Vitaly Uncensored.

Според Mirror, полуголата ѝ изява е допринесла за огромния скок в последователите ѝ в Instagram. От 300 000 само за няколко дни те станаха над 3 милиона. Посещенията на сайта Vitaly Uncensored , който се държи от приятеля ѝ Виталий Здоровецкий, също са скочили неимоверно.

Според изданието абонатите му са над 32 милиона, а 3 милиона паунда са били спечелени от реклама след нахлуването на Кинси.

Цената, която е трябвало да заплати за всичко това, пък е пет часа прекарани в ареста, както и 17 000 долара глоба. Пред The Sun, 22-годишната Кинси споделя, че планира до 30-годишна възраст да натрупа толкова пари, че да не ѝ са налага да работи повече.

Тя разкрива също така, че след полуголата ѝ инвазия няколко играчи на Ливърпул са ѝ писали закачливи съобщения, но не разкрива техните имена.

Благодарение на Кински Волански и "светлия ѝ пример" вече знаем какво трябва да направим, за да се сдобием с милиони последователи в социалните мрежи и да станем известни.