HP отпразнува успешно представяне на пролетната си колекция "висша мода в технологиите" с анонсиране на глобално партньорство с Warner Bros. Pictures.
Като част от това сътрудничество модните продукти на компанията ще се появят в „Сексът и градът 2".
Лансирането на първата в света дамска клъч чанта запали искрата на HP за модни проекти и това доведе до настоящото партньорство с любимия филм на всички жени.
„Като феномен, определящ модните тенденции „Сексът и градът 2" е естествена добавка в представянето на нашата стилната колекция компютри за сезон пролет 2010," коментира Виржиния Недева, Маркетинг мениджър, „Персонални системи" (PSG), HP България
Самата Сара Джесика Паркър пък ще се появи в ролята на "жената, която успява" в следващата реклама на HP "Computer is personal again".
Клипът ще е част от кампания, демонстрираща как технологиите стават все по-персонализирани и модерни.