Пълният текст на заглавието би трябвало да звучи така: „бренди за един милион долара и диаманти като подарък". Компанията Mendis International се доверява на своите верни последователи, които няма да я изоставят дори във времена на икономически трудности, като им предлагата поредното голямо изкушение.

Новата бутилка е естествено продължение на Mendis Coconut Brendy, уникалното бренди за един милион долара, което се прави от дестилирано кокосово мляко (в допълнение може да се каже, че кокосовото мляко е държано в продължение на две години в съдове от рядкото тропическо дърво халмила).

Новото бренди съчетава мекота и сила, а заедно с него върви диамантено бижу. Ювелирното произведение е дело на Luxe Coterie и майстора Жан Лума. Името на колекцията от бижута е ML, по името на компанията и бижутера.

Всяка бутилка има свой номер, дата на затваряне и подпис на директора на Mendis. Представянето на питието беше по време на фестивала в Кан тази година и „Гран При" в Монако, на борда на яхтата Lady Lola.

 

millionaire.bg