Любимите 80-те - годините на лукса и бохемския живот, който все още не е толкова зависим от парите. Това е лайтмотивът, който се открои на старта на Седмицата на модата в Париж.

Форумът започна изключително ударно с ревютата на "Диор" и "Сен Лоран".

Снимка 314758

Източник: GettyImages

Ако има символи на Париж, то това са Айфеловата кула и висшата мода. Модната къща "Сен Лоран" ги съчета в едно, за да изкове най-силните тенденции за предстоящия сезон пролет-лято 2018. 

Снимка 314752

Източник: GettyImages

А те са пера, перли, дантела и кожа.

Снимка 314757

Източник: GettyImages

Ярките акценти са с флорални мотиви, червено, розово и пурпурно.

Снимка 314755

Източник: GettyImages

Преобладават обаче черно-белите комбинации. 

Снимка 314754

Източник: GettyImages

Не липсва и животинският принт.

Публикация, споделена от Tiffany Hsu (@handinfire) на

След Ню Йорк, Кая Гербер е звездата и в Париж. Въпреки че е 16-годишна тийнейджърка дъщерята на Синди Крауфорд работи здраво.

Снимка 314760

Източник: GettyImages

Ревюто, което представи пролетната колекция на "Диор" пък бе в огледална зала. Според информацията са били нужни 80 000 парчета огледала, за да се "облепи" помещението, в което дефилират моделите.

Снимка 314763

Източник: GettyImages

Перата отново присъстват като основен тренд за новия сезон. 

Перата са новият моден писък

Перата са новият моден писък

"Голите" рокли отстъпват пред "пернатите" рокли и аксесоари

Снимка 314764

Източник: GettyImages

Черно-бялото е характерно и в тази колекция, но има повече цветни акценти от надписи и мозайки върху дрехите, направени от блестящи камъни.

Снимка 314761

Източник: GettyImages

Животинският принт, кожата, и екстравагантните надписи, които привличат вниманието са силна част от колекцията пролет-лято на "Диор".

Снимка 314759

Източник: GettyImages

Впечатление направиха приличащите на стъклени мозайки вечерни рокли и бюстиета, които съответстваха с огледалния интериор.

Ревютата в Париж продължиха с колекцията на Джон Галиано за "Мезон Маржиела" и с тази на "Лакост".