Емануела вдъхнови избата на най-големия италиански инвеститор за последните 20 години в България и те създадоха специална концепция в нейна чест. Екипът на „Едуардо Миролио" видя Емануела като „Буря от емоции" и посвети рекламната кампания на марката „Свети Илия" на нея и подбра селекция от вина, за да създаде изцяло нов продукт - своя подарък за талантливата певица  -  „Свети Илия за Емануела".

„Използвайки историята за Свети Илия като повелител на бурите взехме  бурята като ключов елемент, създадохме емоционална линия на посланието „буря от емоции" - Буря, Дъжд, Стихия, Непреклонна Природа, Сила, Непринуденост, Емоция, Спонтанност, Откровение, Настроение...

Няколко часа след като се роди идеята, ние вече открихме и  истинската „Буря от емоции" от плът и кръв в лицето на Емануела.

Усещането, което имаш когато тя е около теб е все едно се задъхваш, тя мисли за няколко неща едновременно, върши няколко неща едновременно, всяка нейна емоция се изписва на лицето, в очите й. А точно самите очи асоциираш с буря, след която не знаеш дали ще оцелееш.

С две думи - отнесен от тайфун. Така Емануела беше избрана да изиграе ролята на бурята, която приема човешки образ и ти разкрива цялата емоционална линия на посланието.", разказват от екипа на „Едуардо Миролио".

Билбордове с лика на Емануела в ролята на „Буря от емоции" има на 88 места в цялата страна, като тя сменя няколко визии в развитие. В първа е „Бурята", идваща от морето в образа на хубава жена -  неочаквана, спонтанна, гледаща те леко арогантно, бурята зад нея е далечна и спокойна.

Втора визия - тя е силна, красива и непринудена в момент на затишие, каквато е и самата буря зад нея. Трета визия е момент на откровение, в който съвсем неочаквано тя започва да разкрива силата и същността си и започва да развихря всичко около нея.

Във финалния кадър,  е моментът на излияние, в пълната си стихия, силна, непреклонна, разкриваща цялата си същност и ясно показваща коя е тя в действителност.