Забавна еротика лъха от новите реклами на парфюма Tom of Finland, които дължат всичко на позиционирането си.
Плакати на "мъжествени мъже" бяха разлепени около водосточни тръби и стойки за велосипеди в Париж, превръщайки обществените инсталации в мъжки атрибути. В някои от рекламите дори бутилката на парфюма е решена в същата сугестивна стилистика.
Провокативната идея е на агенция Ogilvy, известна с безкрайно находчивите си дизайнерски решения, често изискващи минимални разходи. Парфюмът пък е дело на компанията Etat Libre d'Orange. Изработен е в чест на Tom of Finland - утвърден художник на гей комикс илюстрации (плакатите от кампанията са негово дело).
Създателят на пафюма, Антоан Лий, успява да илюстрира аромата така: "Мъж излиза от душа. Той е чист, но не се е парфюмирал. А сега си слага кожени панталони."