Партньорство на стойност 310 млн. долара обявиха Spotify и ФК Барселона, което ще доведе до значителни промени във визията на играчите и в името на култовия стадион, който вече ще се казва Spotify Camp Nou. 

Джо Роугън, Spotify и за колко милиона всъщност е била сделката им

За колко милиона всъщност е сделката между Джо Роугън и Spotify

Повече, двойно повече

Договорът е за четири години и дава право на платформата за музика да участва в дизайна на екипите на футболистите от мъжкия и женския отбор на Барселона. 

Освен логото на Spotify върху предната част на екипите на играчите е много вероятно да се появят и лица на артисти, с които работи Spotify. 

Снимка 566975

Източник: Spotify

Не би било изненадващо да видим лика на певицата Шакира, съпруга на защитника Жерар Пике, или пък Джъстин Бийбър, който изглежда е част от маркетинговата кампания покрай сделката. 

Пике и Шакира също участват в кампанията и затова е разумно да предположим, че поп-звездата може в някакъв момент да краси нещо повече от ВИП ложите в стадиона. 

Шакира на 47

Шакира в 31 факта

Защото някой днес има рожден ден

Партньорството стартира официално през месец юли и все още се очаква то да бъде официално потвърдено на трети април от борда на футболния клуб.