Партньорство на стойност 310 млн. долара обявиха Spotify и ФК Барселона, което ще доведе до значителни промени във визията на играчите и в името на култовия стадион, който вече ще се казва Spotify Camp Nou.
Договорът е за четири години и дава право на платформата за музика да участва в дизайна на екипите на футболистите от мъжкия и женския отбор на Барселона.
Освен логото на Spotify върху предната част на екипите на играчите е много вероятно да се появят и лица на артисти, с които работи Spotify.
Източник: Spotify
Не би било изненадващо да видим лика на певицата Шакира, съпруга на защитника Жерар Пике, или пък Джъстин Бийбър, който изглежда е част от маркетинговата кампания покрай сделката.
Пике и Шакира също участват в кампанията и затова е разумно да предположим, че поп-звездата може в някакъв момент да краси нещо повече от ВИП ложите в стадиона.
Партньорството стартира официално през месец юли и все още се очаква то да бъде официално потвърдено на трети април от борда на футболния клуб.