Последните около два месеца са доста напечени и за Джо Роугън, и за Spotify заради целия шум и многото полемики, които възникнаха около подкаста му.
Въпреки че водещият на The Joe Rogan Experience каза, че целта му не е да разпространява дезинформация относно ваксините, а просто да събира различни мнения по темата, проблемите продължават.
Според New York Times, Ейва ДюВерней, която през миналата година подписа договор със стрийминг платформата през продуцентската си компания Array, за да създава различни подкаст предавания, и Spotify са решили да прекратят взаимоотношенията си. Към момента точна причина за това решение не е дадена.
Източник: GettyImages
На фона на всичко случващо се източници на New York Times твърдят, че сделката, която Джо Роугън и Spotify сключиха през 2020 г., не е на стойност 100 милиона долара, както тогава се твърдеше, а на доста повече.
На двойно повече. Смята се, че стойността на договора е за 200 милиона долара, като тази сума дори може да бъде и по-голяма, пише Variety.