Популярните личности наистина знаят колко са известни. Знаят също, че всички тях гледат - и защото имат талант, и защото са успели да превърнат таланта си в успешна кариера, и защото имат безупречен външен вид. Точно както се предполага от всяка звезда.
Но те знаят и още нещо: че почти на всички ни се иска си "откраднем" по нещо и от звездния им блясък. А нищо чудно и да ни се получи...
Особено след като вече имаме под ръка и продукти от козметичните им марки, чиито продукти са високо ценени не само от феновете, но и от професионални гримьори, коафьори и стилисти.
Fenty Beauty
Няма как да не започнем най-напред с марката, с която Риана направи дебюта си в света на козметиката през 2017 г. Впечатляващо успешен, с лансирането на всеки продукт, бизнесът й вече няколко години предизвиква вълнение у гримьори.
И за това има добра причина. Fenty Beauty се отличава с изобилие от нюанси, цветове и тонове - пример за всички конкуренти. А продуктите са не само разнообразни - от кремообразни ружове до гланцове за устни с уголемяващ визуално устните ефект, но и иновативни - като червилото със сменяема гилза.
R.E.M. Beauty
Ариана Гранде е сладка, секси, чаровна. Невъзможно ни е да изброим наведнъж всички суперлативи, които певицата заслужава за визията си, а на нас все ни се иска да изглеждаме винаги така безупречно.
Може и да не ни се получава, но възможност поне да се опитаме. Козметичната й марка R.E.M. Beauty има за нас блестящи течни сенки, спирала и изкуствени мигли. А да не забравяме и очната линия, която е задължителна стъпка в грима на Ариана.
Rare Beauty
Rare Beauty отново е на певица. Името й е Селена Гомес, а продуктите са на пазара от есента на 2020 г. Оттогава марката изпълнява успешно и мисията си - освен да разкрасява, да създаде и подкрепя общност.
Чрез бизнеса си Селена подпомага каузи, посветени на психическото здраве, като част от продажбите на култовите й продукти като кремообразните бронзанти например отиват директно за Rare Impact Fund.
JLO Beauty
Кой друг, ако не самата Джей Ло, е синоним на блясък? Тук тя няма конкуренция. И съвсем естествено, марката й е доказателство за това.
Продуктите на JLO Beauty са в категория грижа за кожата. Но може би най-впечатляващият сред тях е маската за лице, комбинираща благоприятните за кожата действия на маслина с озаряващите на японското оризово саке.
LolaVie
Няма как някога изобщо да забравим за прическата на Рейчъл от "Приятели". Знаем и колко много жени по света са се опитвали да я пресъздадат едно към едно.
А ето че ако досега не са успели, вече могат да са крачка по-близо до постигането на съвършения резултат, тъй като Дженифър Анистън пусна на пазара перфектния балсам без отмиване.
Продуктът е най-новият на LolaVie - марката, създадена от актрисата, която изигра чаровната Рейчъл. И обещава, че подхранва увредената коса, приглажда я и стилизира.