Тази седмица Apple представи новия си таблет iPad Pro с много гръмки думи и сериозна заявка за един продукт, който наистина си заслужава да притежаваме. По-тънък и мощен от всякога, с наистина впечатляващ дисплей. Дотук добре, но продажбите на таблети на компанията в последните години повдигат на преден план въпросът кой въобще все още си купува тази джажда.

Apple и решението на компанията да разработва роботи за дома

След провала с електромобилите - какъв ще е новият ход на Apple

В търсене на поредния голям успех

Очакванията към продажбите на новия iPad Pro също не са високи, особено след рекламата му, която обиколи социалните мрежи за кратко, след което бе спряна от самите Apple. Последва и извинение.

В краткото видео, което носи името "Crush!", виждаме различни предмети като пиано, грамофон, фотоапарат и боя, с които се създава изкуство. Всички те обаче са унищожени от хидравлична преса, а накрая остава само едно - таблетът.  

Рекламата предизвика вълна от критики от представители на творческите среди, които не смятат, че техният труд може да бъде заменен или пък поместен в електронно устройство, било то и в iPad Pro. А Хю Джакман дори заяви, че това е "унищожаване на човешкото преживяване", пише The Verge.

От Apple побързаха да отвърнат с реакция като се извиниха и признаха, че рекламното видео е "пропуснало целта" си. "Креативността е в нашата ДНК в Apple и за нас е изключително важно да проектираме продукти, които дават възможност на творците по целия свят", обясняват от компанията и се защитават, че искат да подпомогнат различните начини, по които човек може да изрази себе си.

Polar ID - ще бъде ли лицевото разпознаване на Android по-добро от Face ID на Apple

Кога и Android ще има ефективно лицево разпознаване

И с какво ще се различава от Face ID

Междувременно се появиха и други критки към технологичния гигант, този път заради огромнитe прилики между рекламата на новия им таблет и телефон на LG от 2008 г. И за някои този пореден грешен ход на Apple е началото на края на един от техните продукти - iPad.