Познаваме поне няколко човека, които със сигурност не фенове на предприетата преди години стратегия от Maserati да слага четирицилиндрови двигатели в някои от моделите си.
Но италианците най-сетне са решили да поправят тази грешка, което е поредното доказателство, че са на прав път, когато стане дума за голямото им завръщане.
До момента Grecale в базовото си ниво Modena се предлагаше именно с 2.0-литров четирицилиндров двигател, като мощността беше или 296, или 325 к.с.
Източник: Maserati
Така под капака на всяко едно Maserati Grecale от 2026 г. ще има малко по-слаба версия на иконичния Nettuno двигател на италианците. Както добре знаем той е 3.0-литров V6 с двойно турбо. Точно такъв има под капака на новото MCPura и предшественика му MC20.
Но все пак Grecale не е спортен модел, ето защо не трябва да очакваме същият звук и мощност като в MCPura. Но пък сме сигурни, че динамиката и цялостното изживяване ще се променят драстично благодарение на двигателя.
И така Grecale Modena ще разполага с 386 к.с., докато във версия Trofeo мощността ще е 523 к.с., пише Car and Driver. Електрическата версия Grecale Folgore пък ще получи по-голям пробег през следващата година.