Днес сякаш ценим времето си повече откогато и да било. Искаме бързо, удобно и сигурно да свършим всички задължения изцяло онлайн - да си купим нещо, да си платим сметките, да покрием задълженията си към банки и други институции.
И точно защото в наши дни голяма част от социалното взаимодействие се случва онлайн, една банка в София решава да обърне тази формула, като накара клиентите си да пожелаят личен контакт и среща на живо в приятелска среда. Прави го с един специален салон-галерия, който се превръща в място и за култура, изкуство и иновации.
Източник: Lifestyle
Целта е да се изгради съвсем ново и различно общуване, както и отношение към всеки, който посети този салон. А последното не е задължително да бъде единствено когато човек има вземане-даване със самата банка.
Всичко започва от Париж, където през 2010 г. БНП Париба открива първия си Concept Store - на метри от легендарната Опера "Гарние", разположена в историческия център на града. Планирането и подготовката отнемат повече от година - време, през което по проекта работи екип над 100 професионалисти в различни области. Крайният резултат е едно специално място - галерия и лаборатория за иновации, отворена и интересна за всички.
Източник: Lifestyle
Три години след Париж, през 2013 г., София вече има своя Concept Store на също толкова специално и пълно с история място - срещу Царския дворец, където днес се помещава Националната художествена галерия.
Concept Store е и естествено продължение на всички важни за банката теми, сред които попадат не само подкрепата на социално значими инициативи, но и дигиталната трансформация и създаването на ново потребителско преживяване. От откриването до момента тук общо са се провели повече от 30 събития и изложби. Така с годините пространството срещу Царския дворец се превръща в място за жив контакт в един все по-дигитализиращ се свят, но и за разговори за изкуство, екология, технологии.
Източник: Lifestyle
Типичен пример е последната изложба "Климатът на 360°" (Cité des sciences et de l'industrie, пространство на Universcience), която до момента предизвиква най-голям интерес сред широката публика. В нея, на базата на научни данни, анализи и симулации, по разбираем и любопитен начин се слага акцент на четири основни теми, свързани с глобалното затопляне - резултатите от климатичните измервания, причините за глобалното затопляне, прогнози на учените за развитието на потенциалните сценарии и възможните превантивни мерки.
Източник: БНП Париба
Но често идеите за изложбите идват от различни партньори на банката в страната или по света. Точен пример за това е "Смърфовете на 60 години!", организирана от Генерална делегация Валония - Брюксел, съвместно с клона в София, като част от "Дните на Белгия в България".
Източник: БНП Париба
За изминалата 2018 г. освен вече споменатите, в пространството на Concept Store място са намерили още две изложби - "Стиховете остават" (проект на Дарик радио и Егоист, посветен на съвременната българска поезия) и "Общуване" (представя част от картините във френско-английската версия на книгата "Interview Play").
Concept Store на БНП Париба е на бул. "Цар Освободител" №2.