Италианските дънки Rifle дебютират в интернет. От април историческата италианска марка се продава и в мрежата.

През 80-те и 90-те години на миналия век дънките Rifle се превърнаха в символ на тогавашното поколение. Дънките са създадени през 1958 г. от братята Фратини и тяхната компания Confezioni Fratini.

В началото братята внасят дънки от Америка, с което популяризират и в Италия американската мода и култура на дънките. Фратини обаче създават собствена марка дънки, която завладява бързо италианския пазар.

През 1968 дънките Rifle стават първите, които влизат на чехословашкия пазар посредством държавен внос. Така Rifle се превръщат в символ на Запада за източноевропейския пазар, на който не можеха да влизат американски продукти.

Най-големия си бум дънките Rifle регистрират през 90-те години, когато биват произведени 50 милиона чифта.

Днес 80 на сто от дънките се продават в Италия, а другите 20% - в България, Русия, Чехия, Полша, Швейцария, Испания, Гърция и Куба, съобщава prontosofia.com.