Представяме ви снимки от рекламната кампания на Guess за зимния сезон. Фотосесията е много стилна, издържана в черно-бялата гама. Модели са Тони Уард и Сири Толерод. Фотографиите са дело на Винсент Питърс, а стайлингът - на Паул Марсиано, който се занимава с визията и представянето на имиджа на марката. Паул създава едни от най-новаторските образи в историята на рекламата.

От създаването на Guess, фирмата се ръководи от братята Marciano, Maurice, Paul и Armand. Марката предлага дрехи и аксесоари както за мъже, така и за жени и деца.Съпредседател и изпълнителен директор - Maurice Marciano отговаря за стила на колекциите, той е и главният инициатор на значителното разширяване на компанията след 1982-а. Armand Marciano - вицепрезидент на компанията се занимава продажбите, заявките, доставките и клиентите на Guess.

Компанията вече има лиценз за продуктите си по целия свят и продължава да надхвърля високите стандарти, които си поставя като движеща сила в модата и през 21-и век.