Вече сякаш сме виждали какво ли не на модния подиум и въпреки това дизайнерите все излизат с някоя нова и причудлива идея, с която отново да ни изненадат. Чехлите Crocs от години предизвикват полюсни мнения - или са най-удобните, или са най-грозните. А новият модел на марката отново предизвика доста шум и набира все повече популярност в социалните мрежи.
В края на миналия месец, по време на Седмицата на модата в Париж, рапърът Tommy Cash се появи на едно от ревютата с огромни, жълти ботуши, които веднага привлякоха вниманието. Тогава обаче не разбрахме нищо повече за тях, освен очевидното - че са дело на Crocs.
А след големите червени ботуши, които компанията пусна на пазара в колаборация с MSCHF прди няколко месеца, веднага ни стана ясно, че и тук арт колективът от Бруклин с нестандартни виждания за модата има пръст. И се оказахме прави.
Докато червеният модел е изцяло затворен, жълтият има характерните за обувките Crocs дупки - точно като за разгара на лятото. Ботушите ще бъдат налични за покупка от 9 август, а цената за чифт е 450 долара.
В рекламната им капания на огромните ботуши взе участие самата Парис Хилтън, облечена изцяло в жълто. Нестандартният модел на Crocs вече виждаме и в профилите на все повече известни личности, на които явно им допадат или просто искат да се позабавляват, снимайки се с тях, предава Hypebeast.