Детските канали в YouTube са едни от най-популярните и най-гледаните в мрежата, въпреки че платформата за споделяне на видеа е предназначена за лица на поне 12-годишна възраст.
Детските клипове са и едни от най-печелившите откъм спонсорства и реклами.
Тази седмица CNN разказа за шестгодишната ютюбърка Борам, чиято свръхуспешна кариера е позволила на семейството й да си купи дом за над 8 милиона долара в един от най-скъпите квартали на Сеул, Южна Корея.
Борам разполага с два YouTube канала, които имат общо над 31 милиона абонати, а някои от видеата й са гледани над 300 милиона пъти.
След като наскоро разгледахме колко пари носи един милион гледания, можем да придобием някаква представа за приходите, които Борам получава чрез видеата си.
Истината обаче е, че сумите, които Борам получава от определени компании, за да рекламира играчките им, далеч надминават тези, които YouTube й изплаща за гледанията на клиповете й.