Много преди "Аватар: Природата на водата" да тръгне по кината, ни беше ясно, че филмът ще спечели наистина много пари.

"Аватар: Природата на водата", Джеймс Камерън и какви са приходите на филма след първия уикенд

Оправда ли очакванията на всички "Аватар: Природата на водата"

Ето какви са приходите след първите три дни

Но бяхме леко изненадани, когато Джеймс Камерън заяви, че приходите трябва да са около 2 милиарда долара, за да се окаже продължението на "Аватар" наистина успешно. Нещо, което по принцип не е никак лека задача, а през последните две години стана сякаш дори още по-трудна.

Но "Аватар: Природата на водата" целеустремено се е отправил натам. От Variety разбираме, че само две седмици след премиерата си филмът е успял да достигне 1 милиард приходи от бокс офиса. Нещо, което е впечатляващо, предвид факта, че дебютният уикенд се оказа по-слаб от очакваното.

По този начин филмът се превръща в едва третия за тази година, който преминава границата от 1 милиард. Преди него това сториха "Топ Гън: Маверик", на който му бяха нужни 31 дни, и "Джурасик свят: Господство", на който пък му трябваха цели четири месеца.

Само за сравнение ще кажем, че през 2019 г., преди пандемията, цели девет филма спечелиха над 1 милиард долара от бокс офиса. Към момента само шест могат да се похвалят, че са спечелили толкова много пари само за две седмици по кината.

Като най-бързият до момента остава "Спайдърмен: Няма път към дома", на който му бяха нужни 12 дни. Колкото до "Аватар: Природата на водата", към момента 317 милиона долара идват от САЩ, а 712.7 милиона от световния бокс офис.

"Аватар: Природата на водата", Япония и проблемите в страната с високата честота на кадрите

Проблемът на "Аватар: Природата на водата" и кината по света

Джеймс Камерън се е постарал доста

Но са необходими още доста милиони приходи, за да се окаже филмът успешен. Според Камерън, общите приходи трябва да са поне 2 милиарда, а според експерти минимум 1.5 милиард долара. И това е така, защото за създаването на продължението на "Аватар" са похарчени над 350 милиона долара. И още поне 100 милиона за маркетингови кампании и разпространение. Като са планувани още поне два филма.