Едно нещо няма как да не признаем на Ким Кардашиян - това, че бързо успява да напипа пулса на това какво е популярно в обществото и да го използва. Причината за заключението ни? Новата рекламна кампания на марката й за бельо.
Колекцията, която SKIMS пускат за Деня на влюбените, има две рекламни лица. Това са Симона Табаско и Беатриче Грано - две италиански актриси, които едва ли щяха да са ни познати, ако не бяха участвали във втори сезон на сериала "Белият лотос".
Двете бяха в ролите на приятелките Лучия и Миа, и бързо успяха да спечелят сърцата не само на мъжете в сериала. Оказва се, че Табаско и Грано наистина са неразделни приятелки от вече десет години, а емоционалната им връзка си личи в кампанията за SKIMS.
"Гледах "Белият лотос" и просто това бяха моите момичета", казва самата Кардашиян в прессъобщението за кампанията си, цитиран от Variety. Беатриче пък споделя, че много се е забавлявала по време на снимките на колекцията за Свети Валентин.
"Да бъда част от световна кампания на модна марка редом с Беатриче, в което отбелязваме приятелството, жените и това да се чувстваме силни, и секси в тялото си, е много удовлетворяващо", пък казва Симона.
Новата колекция на SKIMS е в продажба от 26 януари.