Ако можеше да върне времето назад, Шер вероятно щеше да започне новото си начинание по-рано. Преди броени дни певицата обяви в публикация в Instagram, че ще пусне своя собствена марка сладолед. "Това е истинско", увери тя феновете си.
77-годишната изпълнителка на "Believe" публикува кратко видео в Instagram, показващо ярко оранжево-розов камион за сладолед с с нейни черно-бели снимки, на които я виждаме да се наслаждава на фунийка със сладолед. Името на марката Cherlato е изписано отстрани с големи яркосини букви.
"Да, това е истинско... Пускам моя сладолед", написа Шер. "Внимавайте, Ел Ей", подразни тя, преди да завърши с думите, че "предстои още".
От People научаваме, че представител на Шер е потвърдил пред изданието, че певицата наистина навлиза в бизнеса със сладоледа. В оригиналния пост певицата споделя, че това не е спонтанно хрумване, а е дълго обмисляно решение, което реализира с огромно желание. "Всичко започна преди пет години и сега най-накрая се СЛУЧВА", споделя Шер.
В официалния Instagram на Cherlato първата публикация разкрива, че Шер си сътрудничи с базираната в Нова Зеландия компания за сладолед Giapo, известна с производството на сладолед без глутен, които имат основната заслуга, за да вдъхнат живот на нейния сладолед.
"Преди няколко години Шер срещна Джапо и заедно двойката обмисляха, тестваха вкуса, експериментираха и в крайна сметка замислиха Cherlato", гласи надписът, показващ чаша, пълна със сладолед, поръсен с различни топинги.
Сладоледът ще се появи първоначално в Лос Анджелис, с акцент върху местните съставки. "Партнираме си с местни фермери и занаятчии, които споделят страстта ни към качество и устойчивост", гласи друга публикация в Instagram на Cherlato.