В последните години Риана сякаш остави музикалната кариера на заден план и насочи всички усилия и средства към бизнеса, който развива повече от успешно. Тя има собствена линия бельо, което промотора сама с провокативни фотосесии. Но по-голям интерес сякаш предизвиква козметичната й марка Fenty Beauty, който постоянно се разширява с нови и нови продукти.
Както казват хората, до един момент работиш за името си, след това то работи за теб. Е, сега Риана разбира на практика какво значи това, защото името й върху етикети и опаковки трупа милиони долари печалба. И е напълно логично изпълнителката да предприеме и следващ ход, с който да разшири империята си.
Съвсем скоро певицата от Барбадос ще пусне на пазара и своя марка дрехи. Тя отново ще се казва Fenty, което всъщност е нейното фамилно име. Проектът е съвместно с френския моден гигант LVMH, под чието крило са редица луксозни брандове като Louis Vuitton, Givenchy, Guerlain и други.
Интересното в случая е, че Риана ще стане първата цветнокожа жена, отговаряща за луксозна модна къща в Столицата на модата. Да не забравяме, че певицата вече има натрупан опит като криейтив директор на женските колекции на Puma.
А сега тя получава възможността да развихри въображението си и да стъпи на световната модна сцена с модели, за които със сигурност ще се говори дълго. Дрехите имат за основна цел да покажат различните лица на модерната жена. Брандът Fenty ще произвежда и обувки, чанти и слънчеви очила, с които да се създаде цялостна визия.
Риана определя Fenty като "началото на нов свят" и пояснява, че в него е вложила своето ДНК. Корсетите, ясно структурираните силуети и краката на показ са едни от акцентите в колекцията. Задължителните нестандартни комбинации, като спортни панталони и перли също ще се превърнат в запазена марка на Fenty, пише The New York Times.
Платовете са луксозни, а кройките са точно такива, каквито певицата си е пожелала. Защото тя е муза на самата себе си. И се предизвиква да докаже, че известните личности имат място в света на луксозната мода, въпреки че мнозина досега успяха само да се провалят.
За да не последва техния път, Риана създава Fenty като нетрадиционен - без модни ревюта и най-вече с онлайн продажби. Моделите от първата й колекция ще бъдат представени за първи път в pop-up бутик в Париж на 24 май, а пет дни по-късно ще са налични и в интернет.