Снимката на Никълъс Кейдж ще се появи по опаковките на нов японски снакс на име Umaibou ("вкусните пръчици" в превод). Той е популярно лакомство за големи и малки в Япония, като се продава в различни вкусове - солен, сладък, пикантен.

Част от промоцията на Umaibou е филмът Army of One, чиято премиера е на 13 октомври. В него актьорът от "Да напуснеш Лас Вегас" е в ролята на съвременен Дон Кихот, който получава божествено видение, че трябва да залови Осама Бин Ладен.

Героят на Кейдж тръгва на мисията си въоръжен с меч, купен от сувенирен магазин, а в Пакистан се среща със стари познати, агенти от ЦРУ, Господ и самия Бин Ладен. Зрителите, купили билети за Army of One, получават безплатно опаковки Umaibou на стойност 1500 йени.

Снимка 316580

Никълъс Кейдж е поредната холивудска звезда, станала рекламно лице на японски продукти. Преди него Брад Пит рекламираше кафе в кенчета, Леонардо Дикаприо - Suzuki, а Арнолд Шварценегер - инстантни нудъли.