Може и да е само на 23, но Наоми Осака е сред първите ракети в световната ранк листа. А за миналата година се оказа и най-високоплатената тенисистка, като надмина рекорда на Мария Шарапова по приходи.
Наскоро Осака сподели в Instagram, че стартира собствена козметична марка с фокус върху грижата за кожата.
Компанията й ще се казва Kinlò - комбинация от думата "Kin", която на японски означава "злато", и "lò", което означава същото, но на хаитянски. Така Осака отново остава вярна на корените си.
Към новината за начинанието си тенисистката с вълнение споделя, че никога не е предполагала, че един ден ще има собствена компания. А пред Business of Fashion обяснява решението си да се занимава с козметика с факта, че тя самата, когато е била малка, не е знаела как да се грижи за кожата си.
Продуктите й са създадени специално за защита и подмладяване на типовете кожа, които съдържат повече мелатонин. Цените на продуктите ще са достъпни - под 20 щатски долара, и продажбата им ще започне тази есен, но засега ще е само онлайн, от официалния сайт на Kinló.