Всеки знае, че Мадона е известна не само с хитовите си песни, но и с всички провокации към нормите и общоприетите правила, които е правила през годините.
Като например превърналата се в скандална реклама за Pepsi през 1989 г. Тогава изпълнителката и бранда подписаха спонсорски договор на стойност 5 милиона долара, който обаче не просъществува дълго, пише PopCulture.com.
През февруари същата година по време на наградите Грами бе пусната реклама на Pepsi с участието на Мадона и песента ѝ "Like a Prayer". Въпросната реклама разбунва духовете и кара компанията не само да я спре, но и да я забрани.
Причината е, че във видеото се виждат горящи кръстове. Нещо, което бе забелязано и неодобрено и от Ватикана. Но сега, 34 години по-късно, по време на наградите VMAs рекламата отново бе пусната.
Мадона използва профила си в Instagram, за да обясни, че преди повече от три десетилетия с Pepsi са заснели тази реклама, за да промотират парчето ѝ "Like a Prayer". Видеото обаче е било свалено веднага след като тя е отказала да промени или изтрие сцени, в които целува чернокож свещеник или се виждат горящи кръстове.
"Така започна моята знаменита кариера на артист, отказващ да компрометира своята артистична почтеност", пише Мадона. 65-годишната изпълнителка благодари на Pepsi, че най-накрая са разбрали гениалността на тази колаборация.
"Артистите са тук, за да нарушават спокойствието и мира", завършва поста си с Мадона.