МDNA среща KKW - под този надслов се проведе събитие в Лос Анджелис, на което двете знаменитости представиха първия си общ бизнес проект - MDNA Skin и KKW Beauty. Както се подразбира става въпрос за козметика и красота.
Мадона публикува тийзър към рекламата на страницата си в Instagram. 59-годишната поп легенда пусна черно-бяло видео, което озаглави When Worlds Collide.
"Успяхме да извлечем стволови клетки и да сложим всичко на едно място." Така промотира певицата своя Reinvention Cream.
Серията за грижа за кожата на Мадона се продава в Азия от 2014 г., но вече може да бъде открита в луксозните магазини Barney's в САЩ.
В нея има шест продукта и аксесоaри на цена от 50 до 600 долара.
От своя страна Ким Крадашиян наскоро пусна на пазара суперуспешна серия от парфюми и декоративна козметика.