Уличният стил успешно завладя модния свят и намери своето място в колекциите на редица известни и скъпи марки. Тази тенденция не подминава и нашата страна. Най-новият градски бранд носи името КРИСТАЛ.

Първото, което се сещаме, е емблематичната градинка в центъра на София, която нямаме търпение да бъде ремонтирана, за да стане отново притегателен център за хора всякакви. Именно това място дава името на бранда.

Марката е създадена от Мартен Роберто и Никола Владимиров. Те са двигателят на идеята за експериментална колекция дрехи, която да е срещу тенденциите и срещу това, което се предлага на масовия пазар.

Снимка 410613

Източник: Диляна Флорентин

И двамата имат своето виждане за мода, което пресъздават чрез КРИСТАЛ - уличен стил, комбиниран с класически градски силуети. Идеята за това начинание се ражда още през 2017 г., но чак днес виждаме неговия финален резултат.

Роберто и Владимиров искат името на марката да се свързва със стил, класа, бунт и безвремие. Със сигурност обаче на първо място ще я свързваме с Лили Иванова. Естрадната изпълнителка е харесала модната идея и решава да я подкрепи. Така влиза в ролята на фотомодел пред обектива на Диляна Флорентин.

Снимка 410612

Източник: Диляна Флорентин

Иванова позира с оувърсайз суитчър, тениска и панталон. Изпълнителката ни представя една част от общо осемте монохромни артикула, с които стартира КРИСТАЛ. Материите, кройките, шевовете и печатите са избрани от Мартен и Никола, а ние нямаме търпение да видим кой ще промотира останалата част от колекцията.