В края на лятото на 2022 г. Карлос Алкарас се превърна в сензацията на световния тенис. Все още тийнейджър, той стана шампион на един от четирите турнира на Големия шлем US Open и осъмна като новия номер едно в мъжкия тенис.
19-годишният испанец продължава да е на върха на класацията на ATP, но освен с успешна кариера в тениса, вече може да се похвали и с такава в модата.
Алкарас е новото рекламно лице на Calvin Klein Underwear. Като демонстрира перфектната си физика, той се снима в някои от най-класическите модели мъжко бельо на американската марка. Колекцията се нарича 1996 и наистина възражда добре познатите модели от 90-те.
Освен бельото, Карлос рекламира и класическите прави сини джинси на Calvin Klein. "Беше забавно", пише той в официалния си профил в Instagram под черно-бяла снимка, на която е само по въпросните джинси.
Автор на снимките към рекламната кампания с Карлос Алкарас за Calvin Klein е фотографът Грей Соренти. Цялата линия 1996 влиза в продажба от следващата седмица.