Ема Уотсън прави дебют и влиза в нова роля - този път обаче като рекламно лице на завладяващ аромат, "едновременно изискан и ксцентричен". Точно такава е и последната визия на актрисата за кампанията на Prada Paradoxe.
И въпреки че това не е първият път, когато смело променя външния си вид, Ема успя да изненада не малка част от почитателите си. Направи го, като се върна към старата си пикси прическа с модерен привкус.
Актрисата демонстрира дръзката си къса подстрижка, позирайки за бляскав кадър на световната марка в Instagram. Около откритото ѝ лице висят обеци, а очите ѝ са подчертани от драматичен котешки грим.
"Нашата муза е нещо повече от просто муза. Повече е и от просто лице. Тя е повече от перфектното въплъщение на жената на Prada. Тя е олицетворение на модерната жена, празник на женската многоизмеримост по целия свят", гласи публикация на Prada в социалните мрежи.
Според самата Ема Уотсън, луксозната модна къща винаги е излизала отвъд традиционните модели и архетипи на измислена красота. За нея Prada е асоциация с женствеността, която предизвиква условностите, пише Page Six.
"Едновременно малки и луксозни, изискани и ексцентрични, наклонени, но стабилни. Тя е жена с неограничени възможности. С аромат, който оставя неопределима следа навсякъде, където отиде", е пък описанието на новия аромат.
Както вече споменахме, това не е първият път, когато Ема Уотсън променя драстично външния си вид. След края на поредицата за Хари Потър, тя рязко смени стила си, като се сбогува с дългите къдрави коси на Хърмаяни Грейнджър - нейната героиня във филма до 2010 г. Оттогава тя многократно предизвиква себе си с различни прически като боб, каре, букли до раменете, на етажи и др.