Миналата седмица Дженифър Анистън намекна в социалните мрежи, че нещо предстои. Но скритата мисъл на звездата от "Приятели" веднага бе разкрита - старт на собствена линия за козметика.
Чак сега обаче стана ясно какво точно е имала предвид чаровната и талантлива Анистън. В Instagram актрисата публикува кадри от заснемането на рекламата на първия продукт за коса Glossing Detangler от собствената й марка LolaVie.
В поста Анистън пояснява, че е изключително развълнувана и горда, защото всички продукти от бранда й ще се произвеждат "БЕЗ всички лоши неща".
А под всички лоши неща актрисата има предвид следното: без парабени, силикон, сулфати, фталати, глутен. "И разбира се, без жестокост, защото обичаме животните."
Всъщност, една от причините да се захване с точно този бизнес е нейната "трудна за управление коса". И по-специално - прическата на емблематичната й героиня Рейчъл от "Приятели".
Пред Refinery29 Анистън разказва как мнението й за прическата се променя през годините. "Не умея да оформям чупливата си и трудно управляема коса", признава си тя.
Това се оказва и една от причините, когато преди повече от 20 години сяда на стола на Крис Макмилън, фризьорът да вземе нещата в свои ръце. Той просто накъсва косата й, за да изглежда като прочутата Рейчъл от сериала. Защото Анистън не е знаела какво да прави с нея.
Днес обаче актрисата свободно и спокойно казва на коафьорите си какво харесва и какво не. И сме сигурни, че е така, защото дебютният й продукт е само началото.
В заявлението си за регистрация на марка от месеци юли 2019 г. актрисата посочва още куп козметични продукти. Сред тях са лосиони и сапуни за лице и тяло, душ гел, дезодорант и други първи приятели на дамите.